خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات هلال احمر استان خبر داد؛

نجات ۱۶ شهروند گرفتار سیل در منطقه رودبار الموت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۸۶۰

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از نجات ۱۶ شهروند گرفتار سیل در منطقه رودبار الموت شهرستان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، افراسیاب علیزاده با اعلام این خبر گفت: وقوع سیل و آب گرفتگی در منطقه الموت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر قزوین اعلام شد و بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه رازمیان به عنوان دفتر نمایندگی هلال احمر الموت غربی و تیم امداد و نجات پایگاه معلم کلایه به عنوان دفتر نمایندگی الموت شرقی در غالب ۲ تیم برای امداد رسانی به موقعیت حادثه اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه ۱۶ نفر گرفتار سیل شده بودند، ادامه داد: از این تعداد ۱۰ نفر در بخش الموت شرقی و ۶ نفر در بخش الموت غربی از سوی نجاتگران هلال احمر شناسایی و به منطقه امن انتقال داده شدند.

علیزاده خاطرنشان کرد: روزهای گذشته پیامی در خصوص هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی و شرکت آب منطقه‌ای با عنوان احتمال وقوع سیلاب در شهرستان قزوین منتشر شده بود.

این مسئول یادآور شد: نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌ها در هنگام افزایش بارش شدید باران احتمال غرق شدگی و آسیب‌های ناشی از سیلاب را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز