خبرگزاری کار ایران

آیت الله آل هاشم اسوه ولایتمداری، جهاد و تلاش بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۸۵۷

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آیت الله آل هاشم اسوه ولایتمداری، جهاد و تلاش بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی  در مراسم تشییع شهید آل‌هاشم، با بیان اینکه از آیت الله آل هاشم از منظر ولی زمان سه کلید واژه داریم؛ خوش لفظی، خدمت جهادی و تحول، گفت: همین که حضرت آقا، حجت الاسلام محمدیان را برای عرض تسلیت به پیشگاه مردم آذربایجان فرستاده اند یعنی ولی زمان حضرت آیت الله آل هاشم را مورد تائید و نظر خود قرار داده‌اند.

وی با یادآوری اینکه آل هاشم امام جمعه مردم دار، مردم دوست و عاشق مردم بود، خاطرنشان کرد: ایشان امام جمعه متواضع، فروتن و امام همه روز مردم بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: به همان مقداری که مردم آذربایجان عزادار شهادت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم هستید، ارتش جمهوری اسلامی ایران هم به همان مقدار عزادار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی  خاطرنشان کرد: امیر موسوی فرمانده ارتش دیروز گفت به مردم آذربایجان بگویید ما آل هاشم را مثل شما دوست داشتیم فراق او همان مقداری که شما را رنجیده است ما هم آزرده هستیم.

وی تاکید کرد: تا دنیا دنیاست نام آل هاشم بلند است چون قرآن فرموده است هرکس اهل ایمان و اهل عمل صالح باشد خداوند محبت و عزت او را در دل مردم قرار می دهد.

وی با بیان اینکه آیت الله آل هاشم اسوه ولایتمداری، جهاد و تلاش بود، گفت: در کشورهای همسایه هم به وجود او می‌بالند، به ما می گویند چگونه خدمتگزار بودن مردم را از آیت الله آل هاشم یاد بگیرید.

در ادامه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: به همه علاقه‌مندان آیت الله آل‌هاشم، این مرد الهی آرزوی صبر، سلامتی و آرامش دارم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز