خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور وارد مازندران شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۷۰۱

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با همراهی تعدادی از کابینه خود، صبح امروز از طریق فرودگاه دشت ناز میاندورود وارد مازندران شد.

به گزارش ایلنا، مقام عالی قوه مجریه در سفر دو روزه به مازندران دیدار‌های مردمی، بازدید‌های میدانی، گفتگو‌های چهره‌به‌چهره و مردمی دارد و چند طرح با حضور ایشان افتتاح می‌شود.

در مراسم استقبال از رئیس جمهور کشورمان حسن یزدانی، سپیده بابایی ورزشکار و قهرمان جهان، خانم ملازاده سورکی مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر، محمد رضا اسحاقی استاد موسیقی بومی محلی مازندران حضور داشتند. 

در سفر نخست رئیس جمهور به مازندران، ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شد که حدود یک چهارم آن به شرق مازندران که تا پیش از آن کمتر از اعتبارات استانی برخوردار شده بود اختصاص یافت.

گفته می‌شود در سفر دوم رئیس جمهور به مازندران احتمالا بالای ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص داده می‌شود که اولویت برای طرح‌های کلان و نیمه‌تمامِ بر جای مانده از سال‌های پیش است.

در این سفر، ۱۰ وزیر شامل وزرای موزش و پرورش، بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نیرو، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، کشور و اقتصاد و دارایی، به نمایندگی از ایشان در شهر‌های مختلف استان حضور دارند و علاوه بر نشست‌های نخبگانی، بازدید‌ها و یا افتتاح طرح‌ها، دیدار‌های مردمی دارند.

معاونان رئیس جمهور شامل معاونان برنامه و بودجه، محیط زیست، علمی فناوری، پارلمانی، و اجرایی نیز در این سفر حضور دارند.

برنامه دیدار‌ها و نشست‌ها، و افتتاحیه‌ها دو روزه است، وزرا دیدار‌های مردمی خواهند داشت، محوریت روی دانش‌بنیان‌ها و فعالان اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز