خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد؛

موافقت وزیر ارشاد با تأمین اعتبارات فرهنگی اراک، کمیجان و خنداب

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۸۶

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای 4640 میلیارد ریال اعتبار فرهنگی این 3 شهرستان موافقت کرد تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اسرع وقت تکمیل شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد جمالیان افزود: عملیات اجرایی تعدادی طرح فرهنگی ملی از سال‌های گذشته در شهر اراک آغاز شده که هنوز تکمیل و در اختیار مردم قرار نگرفته است. در این راستا نشستی با حضور هر 2 منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که با نتایج خوبی همراه بود.

وی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست قول تخصیص یکهزار میلیارد ریال برای تکمیل آمفی‌تئاتر و سالن‌های موسیقی تالار مرکزی اراک، 140 میلیارد ریال برای تکمیل سالن‌های آمفی‌تئاتر خنداب و کمیجان و 3500 میلیارد ریال برای تکمیل کتابخانه مرکزی را داد.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان مرکزی و به ویژه شهرستان اراک با مشکلاتی در خصوص مباحث هویتی و افسردگی در بین مردم رنج می‌برد که نیاز است به بخش فرهنگ و نشاط اجتماعی آن توجه ویژه شود.

جمالیان به کمبودهای امکانات تفریحی در شهرستان اراک اشاره داشته و تصریح کرد: این شهرستان خلاءهای زیادی به لحاظ نبود امکانات تفریحی برای جوانان دارد و نیاز است طرح‌های فرهنگی در حال ساخت هر چه سریعتر تکمیل شود تا بخشی از این خلاءها جبران شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز