خبرگزاری کار ایران

خبرنگار ایلنا برترین ورزشی نویس آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۳۶۹

سه مقام اول برای خبرنگاران ایرانی در قاره آسیا

خبرنگار خبرگزاری ایلنا منطقه کرمانشاه در ششمین جشنواره جهانی، اتحادیه جهانی ورزشی نویسان جهان در رده بندی قاره ای بعنوان برترین خبرنگار ورزشی آسیا شناخته شد.

به گزارش ایلنا، انجمن جهانی ورزشی نویسان پس از اعلام برترین های جهان در ششمین جایزه جهانی ایپس، رده بندی قاره ای این دوره از جایزه جهانی را در قاره های مختلف جهان اعلام کرد که بر اساس آن در رتبه بندی قاره آسیا سه خبرنگار ایرانی از جمله خبرنگار ایلنا در جایگاه اول و تعدادی از همکاران ایرانی رتبه های قابل توجهی کسب کرده‌اند.

سید محمد موسوی کاکاوندی، خبرنگار ورزشی ایلنا در کرمانشاه با مقاله‌ای با عنوان « آیا فیفا به انحصار ۳۰ ساله ی صدا و سیما بر فوتبال باشگاهی ایران پایان می دهد؟ » که به زبان انگلیسی ترجمه شده بود در ششمین جشنواره جهانی، اتحادیه جهانی ورزشی نویسان شرکت کرد و علاوه بر کسب  رتبه یازدهم جهان و قرارگیری در جمع برترین رسانه ها و خبرنگاران ورزشی جهان ، توانست در  رده بندی قاره ای و در بخش نوشتاری / بهترین مقاله و یادداشت با اختلاف بعنوان رتبه نخست قاره آسیا دست یابد.

موسوی از خبرنگاران با دانش رسانه است که در حوزه های ورزش ، جامعه و سیاست قلم می‌زند.

اسامی نفرات برتر ایرانی در رده بندی قاره‌ای ششمین جایزه جهانی ایپس Sport Media Awards 2023 AIPS:

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز