خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان:

حقوق برخی از خانواده های شهدا در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از پنج میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۵۸۷

بنیاد شهید متعلق به جریانات سیاسی و طایفه ای نیست

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که حقوق برخی از خانواده‌های شهدا در این استان کمتر از پنجم میلیون تومان است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "رضا پارسیان نژاد " در آیین تودیع خود از مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محمود پاکدل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهارداشت: برخی از خانواده‌های شهدا در این استان حدود پنج میلیون و یا هفت میلیون حقوق دریافت می کنند و بیش از ۱۱ هزار نفر از جامعه ایثارگری زیر ۲۵ درصد و کمتر از پنج و شش میلیون حقوق می‌گیرند.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری برای رضای خداوند تلاش کردند و به هیچ وجه مطالبه مادی ندارند، تاکید کرد: حرف‌های بی‌اساس زیادی در خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران‌ در زمینه دریافت مبالغ بالا زده می‌شود که هیچکدام صحت ندارد.

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، رعایت نشدن سهمیه استخدام جامعه ایثارگری در دستگاه‌های دولتی را مهمترین مانع برای اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری عنوان کرد.

بنیاد شهید متعلق به جریانات سیاسی و طایفه ای نیست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین تاکید کرد که این مجموعه مُتعلق به خانواده های شاهد و ایثارگر است و متعلق به جریانات سیاسی و قومی و قبیله ای نیست.

"شیخ قدرت الله خرم روز" گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان خانه‌ شهدا است و مُتعلق به هیچ جناح سیاسی، باند، قوم و قبیله‌ای نیست.

وی با تاکید براینکه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد باید خانه اَمن جامعه ایثارگری باشد، خاطرنشان کرد: در دوران مسوولیتم، تمامی تلاش خود و مجموعه همکارانم را برای ارتقای سطح رضایتمندی خانواده های شاهد و ایثارگر در این استان بکار خواهم گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این استان به ۹۱ هزار نفر که جامعه هدف این اداره کل محسوب می شوند خدمات رسانی صورت می گیرد، یادآورشد: این استان تنها استانی در کشور است که متاسفانه از نبود مجتمع توانبخشی ویژه جامعه ایثارگران و خانواده های معظم شاهد رنج می برد.

خرم‌روز با اشاره به برخی آمارهای تخصیص اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه مجتمع توانبخشی که در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار کلنگ‌زنی شد و در سفر هیئت دولت نیز اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن تصویب شد، ادامه داد: ۳۰ میلیارد تومان هم از سوی سازمان مرکزی بنیاد شهید به این پروژه اختصاص داده شد.

به گزارش ایلنا، در پایان این آیین، "شیخ قدرت‌الله خرم‌روز" بعنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از تلاش‌های "رضا پارسیان‌نژاد" در دوران مسوولیت مدیرکلی‌اش در این استان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز