خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۴۱۱

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲ تن و ۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار یحیی الهی روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و برخورد با تهیه و توزیع مواد مخدر یکی  از مهمترین وظایف پلیس است که این فرماندهی این موضوع را بصورت ویژه از ابتدای سال تا کنون در دستور کار قرار داه است.

وی با بیان این که در این مدت ۵۶۰ قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شده است افزود: از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر ۲ هزار ۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است. فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه با اشاره به این که در این مدت ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است گفت: در این راستان ۴۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شد.

 وی از کشف ۷۹۰ قبضه سلاح شکاری و ۴۴۴ قبضه سلاح جنگی از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۵ باند قاچاق سلاح  منهدم و از آنان  ۱۴۱ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ۹ نفر در این رابطه دستگیر و ۵ دستگاه خودرو از آنان نیز توقیف شد. قبضه از

فرمانده انتظامی استان لرستان از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر و سلاح و مهمات مراتب را  به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 سردار الهی در پایان با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد نا امن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز