خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای استان:

زنجان میزبان برگزاری اختتامیه جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه آب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۵۵۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی فراگیری نخستین واژه (آب) امسال به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی‌محمد نادرخانی، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مراسم هفته نخست خرداد ماه 1403 در آستانه هفته صرفه‌جویی و همزمان با شروع فصل گرم با حضور دانش آموزان و معلمان برگزیده پایه اول ابتدایی سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان، ادامه داد: جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) پیرو هماهنگی آبفای کشور با وزارت آموزش و پرورش همه‌ساله برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و همزمان با یادگیری اولین حروف الف و ب (آب) برگزار می‌شود.

وی، با بیان اهمیت آموزش مفاهیم صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب علی الخصوص در مقاطع پایه خاطرنشان کرد: آموزش این مفاهیم در پایه اول باعث ماندگاری دائم و تاثیرگذاری بیشتر بر دانش آموزان خواهد بود.

به گفته نادرخانی، در جشن‌های نخستین واژه (آب) که در مدارس کشور برای دانش آموزان اجرا می شود علاوه بر آموزش های متداول توسط کارشناسان خبره، از برگزاری نمایش های هنری، موزیکال، مسابقه و بازی نیز برای انتقال مفاهیم به دانش آموزان بهره برداری می‌شود.

این مسئول یادآور شد: در سال تحصیلی جدید جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در تمامی مراکز شهرستان های استان زنجان برای دانش آموزان مقطع اول ابتدایی برگزار شد.

وی، در پایان اضافه کرد: اهدای بسته های آموزشی و فرهنگی مرتبط با آب به دانش آموزان نیز از دیگر اقدامات انجام شده در جشن های فراگیری نخستین واژه آب در استان زنجان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز