خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۷.۵۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۶ دانلود ویدیو

خسارت سیل به ۵ واحد مسکونی ودامداری در شهرستان هرسین

کد خبر : ۱۴۷۶۱۹۳

فرماندار هرسین گفت: سیل به پنج واحد مسکونی در روستای «داوودی سفلی» بخش مرکزی این شهرستان خسارت وارد کرد که یک واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده است.

به گزارش ایلنا، ابوطالب ایتوندی در حاشیه بازدید از روستای «داوودی سفلی» در بخش مرکزی هرسین اظهار کرد: پس از مشاهدات میدانی در این روستا، خسارت‌هایی به مسیر دسترسی، احشام، اراضی کشاورزی و برخی از واحدهای مسکونی وارد شده است.

وی گفت: از حدود پنج واحد مسکونی که دچار خسارت شدند، تقریبا یک واحد به طور کامل تخریب شده و مالک آن نیز ادعا می‌کند که حدود ۲۵ راس دام سبک او تلف شده است.

فرماندار کنگاور ادامه داد: همزمان با این سیل که نهایتا پنج دقیقا طول کشیده، دستگاه‌های خدمات‌رسان برای کمک به مردم روستا پای کار هستند و جاده دسترسی در حال ترمیم و بازسازی است.

ایتوندی از اهدای بسته‌های غذایی به ساکنین این روستای سیل‌زده خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر نیز در ساعات اولیه نسبت به امدادرسانی و اهدای بسته های غذایی اقدام و در حال حاضر نیز تاکید کرده‌ایم که پتو و موکت در اختیار آنها قرار گیرد.

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به اینکه امروز جمع بندی کلی خسارات وارده ارائه خواهد شد یادآور شد: خوشبختانه آب، برق و گاز روستای مذکور وصل می‌باشد و در این مورد مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز