خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز کارگر؛

کارگران و پاکبانان شهرداری محمدیه تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۰۶۰

به مناسبت روز کارگر، کارگران شاغل در بخش های مختلف شهرداری محمدیه در فضایی صمیمی و ساده دورهم جمع شدند و مدیران شهری از آنها به پاس تلاش یک ساله تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به مناسبت روز کارگر و به بهانه تجلیل از کارگران زحمتکش شهرداری محمدیه به ابتکار اعضای شورا و شهردار محمدیه روز چهارشنبه در مراسمی از پاکبانان، سبزبانان و کارگران جایگاه های CNG محمدیه و مهرگان تجلیل شد.

محمد پیری شهردار خوش فکر و پرتلاش محمدیه با همراهی اعضای شورای این شهر در چند سال اخیر نشان داده در کنار ایده‌های فنی و مهندسی در توسعه و عمران شهری، نگاهی دلسوزانه و تکریمانه نیز به نیروهای زیرمجموعه خود دارد و به همین دلیل در طول سال در مناسبت های مختلف به هر بهانه های گروه‌های مختلف جامعه اعم از فرهنگی، معلم، ورزشکار، قاری قرآن، پیش کسوت، کارگر، پاکبان و سایر نیروهای شاغل در شهرداری را مورد تکریم و تجلیل قرار می دهد.

برنامه‌هایی که توانسته انگیزه نیروها را دوچندان کرده و صمیمیت و مقبولیت بیشتری را در مجموعه شهرداری ایجاد کند تا خدمات بهتری با علاقمندی بیشتر به مردم ارائه شود.

کارگران شهرداری محمدیه و مهرگان در تالار مشاهیر دورهم جمع شدند تا پس از شنیدن سخنان کوتاه امام جمعه محمدیه، فرماندار البرز و رئیس شورای شهر مورد تجلیل قرار گیرند.

مراسمی که نشان داد مدیران شهری هم به تلاش آنها واقفند و به مطالبات آنها نیز اهمیت می دهند به طوری که وقتی دو نفر از کارگران شهرداری با زبان ساده از شهردار خواستند تا موضوع بیمه تکمیلی آنها را مورد توجه و پیگیری قرار دهد این خواسته با روی باز پذیرفته شد و فرخ رئیس شورای شهر نیز از موافقت شورا برای پیگیری و تصویب آن خبر داد.

در این مراسم مصطفی غفوری فرماندار البرز، محسن آخوندی بخشدار محمدیه، محمد پیری شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر محمدی، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محمدیه، رییس دادگستری بخش، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام پرضا (ع) شهرستان البرز، فرمانده هان نظامی و انتظامی، حضور داشتند از همه پاکبانان، سبزبانان و کارگران جایگاه های CNG محمدیه و مهرگان تجلیل شد.

در این مراسم حجت الاسلام آقاحسینی، امام جمعه شهر محمدیه ضمن تبریک روز کارگر و تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه اقتصاد کشور گفت: کار و کارگر در دین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و این افراد مورد احترام و تکریم هستند.

حجت الاسلام آقا حسینی تصریح کرد: از شهردار توانمند و خوبمان و شورای شهر که مراسم تجلیل را تدارک دیدند تشکر می کنیم و امیدواریم این برنامه ها بتواند ضمن تقویت جایگاه تلاشگران شهرداری به افزایش بهره وری آنها در کار هم کمک کند.

وی بیان کرد: کارگران رکن تولید در صنعت و عامل زیبایی و پاگیزگی در شهرها و سلامت شهروندان هستند و همه ما قدردان خدمات ارزشمند شما در مدیریت شهری هستیم.

آقاحسینی تصریح کرد: تلاش شما کارگران برای کسب روزی حلال بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و این برکت موجب زندگی سالم شما شده است.

امام جمعه محمدیه اظهارداشت: گره گشایی از مشکلات کارگران رسالتی همگانی است و این تجلیل انگیره کار را بالا می برد و ما هم باید از کسانی که خالصانه و مجاهدانه کار می کنند تشکر کنیم.

در ادامه از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با اهدای لوح از پاکبانان شهرهای محمدیه و مهرگان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز