خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار؛

پاکبانان شهرداری رشت تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۲۸

مراسم تجلیل از ۲۰تن از پاکبانان شهرداری رشت برای نخستین بار در گیلان با حضور استاندار برگزار شد.

برای نخستین بار با حضور استاندار گیلان از پاکبانان شهرداری رشت قدردانی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در مراسم تجلیل ازاکبانان شهرداری با اظهار خوشحالی از حضور در جمع نارنجی پوشان شهرداری رشت گفت: شما نارنجی پوشان عزیز باسخت کوشی سبزی، زیبایی، رفاه، آرامش و آسایش را برای مردم به همراه می‌آورید.

وی با قدردانی از همت شهرداری و شورای اسلامی رشت برای برپایی همایش تجلیل از نارنجی پوشان افزود: همانگونه که این عزیزان زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم می‌کنند ما نیز وظیفه متقابل داریم.

نجفی با بیان اینکه پاکبانان از زحمت کشان و کم توقع‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت: روزانه ۶۰۰ تا ۸۰۰ تن زباله فقط در رشت تولید می‌شود و همگان باید به سمتی حرکت کنیم که زباله‌های کمتری را تحویل نارنجی پوشان دهیم.

وی با بیان اینکه توجه به محیط زیست و پاکیزگی شهر‌ها از برنامه‌های اصلی استان است گفت: این تفکر ریشه در اندیشه فرهنگ بالای گیلانیان دارد و باید تلاش کنیم گیلان همچون گذشته چهره‌ای زیبا داشته باشد.

درپایان این مراسم که برای نخستین بار در سطح گیلان برگزار شد، ۲۰ نارنجی‌پوش از جمله یک پاکبان مسن ۵۸ ساله نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین یک رفتگر که سال گذشته یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد پیدا کرده و به صاحب آن بازگردانده بود نیز تجلیل شد.

در این همایش استاندار گیلان به نشان همدلی با پاکبانان فرم نارنجی به تن کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز