خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان مطرح شد؛

پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران به عمل درست معلمان و کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۷۱

استاندار لرستان گفت: پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران به عمل درست معلمان و کارگران بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از نخبگان جامعه ی کار و تولید استان با گرامیداشت ایام مهم معلم و کارگر، عنوان کرد: پایداری نظام به پایداری و تقویت نیروی انسانی یا همان کارگر وابسته است که تربیت آن نیز بر عهده ی معلمان است.

وی با اشاره به این موضوع که تقویت کننده مسیر خودکفایی کشور نظام اقتصادی می باشد، تصریح کرد: امروز نبرد سنگین کشور که دشمنان آن را تحمیل کرده اند نبرد اقتصادی است.

استاندار اظهار کرد: به یمن اقدامات مهمی که از زمان پیروزی انقلاب تا کنون شکل گرفتند هرچه بیش تر پیش می رویم کشور با اتکا به توان علمی و خلاقیت جوانان خود بر مشکلات فائق آمده و تیر دشمنان همواره به سنگ خورده است.

شفقت همچنین بر نقش مهم کارفرمایان در توسعه ی نظام اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: کارگر بدون کارفرما معنا ندارد.

وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند کارفرمایی یک عبادت است.

استاندار لرستان همچنین به سهم پایین استان از اشتغال پایدار و اشتغال کارگری اشاره و عنوان کرد: به‌رغم غنی بودن استان از نیروی انسانی با کیفیت، طبیعت و منابع خدادادی متأسفانه در ایجاد اشتغال کمبودهای زیادی وجود دارد.

شفقت تصریح کرد: در استان علاوه بر افزایش مهارت کارگران به عنوان یک رکن اساسی می بایست برای کارفرمایان و تولید کنندگان نیز فضای امن و سالمی ایجاد شود که دامنه ی فعالیت خود را ارتقا دهند.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی استان ابراز کرد: هیچ گاه نباید سرمایه گذار و کارفرما را معطل کرد و خدمتگزاری ما باید در راستای برای کارگران و کارفرمایان به عنوان ارکان اصلی اشتغال، تولید و توسعه ی استان باشد. 

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که نماینده ی ولی فقیه در استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی ذیربط، کارفرمایان، کارگران نمونه و تولیدکنندگان حضور داشتند از فعالان و نخبگان حوزه ی کار و تولید استان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز