خبرگزاری کار ایران

۷۵۲۶ دستگاه وسیله نقلیه ضبط شده در اصفهان فروخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۷۰

رئیس کل دادگستری اصفهان از فروش هفت هزار دستگاه موتورسیکلت و ‌۵۲۶ دستگاه خودرو که در انبارها و پارکینگ‌های دستگاه‌های مختلف استان ضبط شده و رسوب کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در نشست مشترک با هیأت عالی نظارت در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در دادگستری اصفهان، ارزش خودروهای فروخته شده را یک هزار و ۲۹۰ میلیارد و ارزش موتورسیکلت‌ها را ۲۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۶۹ هزار دستگاه موتورسیکلت ضبط شده در استان تعیین تکلیف شده است، گفت: مراحل فروش سایر اموال برجا مانده نیز بر اساس تشریفات قانونی در حال انجام است که نتایج آن بتدریج اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس کل دادگستری اصفهان خاطرنشان کرد:‫ در زمینه تعیین تکلیف کالاها، اموال رسوبی و ضبط شده در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان، سال گذشته پس از دستور رییس قوه قضاییه و با پیگیری‌ دادستان و معاونت حقوق عامه دادستانی و همکاری خوب دستگاه‌های متولی، یک تحول جدی در این زمینه رخ داد.

حجت‌الاسلام جعفری خاطرنشان‌کرد: بر همین اساس کالاها و وسایل نقلیه‌ای که در انبارها و پارکینگ‌های دستگاه‌های مختلف استان رسوب کرده بود، در مرحله نخست شناسایی، در مرحله دوم پایش و ساماندهی و در نهایت با نظارت دادستان، کار فروش تعداد زیادی از آنها پس از طی تشریفات قانونی انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز