خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان؛

شهرک مسکونی دادگستری کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۵۲

طی مراسمی با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ زنی شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی در جریان برگزاری مراسم کلنگ زنی این شهرک مسکونی اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره برداری از طرح های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مراجعین، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده هایشان فراهم سازد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولین دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش؛ شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد. شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل یکهزار و سیصد و چهل واحد مسکونی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز