رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان:
ساخت 6 مدرسه در دستور کار/ وظیفه ما خدمت به مردم استان است + فیلم
۱۴ مدرسه در سال گذشته ساخته شد
رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص مسئولیتهای اجتماعی تاکید کرد: وظیفه ما خدمت به مردم هرمزگان است و امسال قرارداد ساخت 6 مدرسه را منعقد کردهایم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، محمدرضا صفا در نشست خبری با اصحاب از انعقاد قرارداد ساخت ۶ مدرسه در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی هرمزگان خبرداد.
وی، یادآور شد: سال گذشته برای ساخت ۱۴ مدرسه در هرمزگان قرارداد منعقد کردیم که همه آنها ساخته شد و امسال نیز علاوه بر انعقاد قرارداد برای ساخت ۶ مدرسه، ساخت ۹ مدرسه دیگر را نیز متعهد شدهایم.
صفا تصریح کرد: اتاق بازرگانی هرمزگان در حوزه های اصلی نیز در انجام وظایف خود موفق عمل کرده و جایگاه خود را از رتبه ۳۴ کشور طی سالهای گذشته به رتبه ششم ارتقا داده است.
tavoos_init_player( 'tavoos-vplyr-twig1pkKfyhJUam1', 'https://cdn.ilna.ir/thumbnail/1pkKfyhJUam1/-gv9vIN3273-GqHofH_oxdSRV1NIfibp_KJFy8kKTtGdzbKfkMmd_65Vc70JlRaPInkbwRNNBYbSpDXtPsNSLA,,/%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C+%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D9%86+-+%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%A7.jpg', [{ "file": "https://cdn.ilna.ir/servev2/1pkKfyhJUam1/RL54z_netUE,/%D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C+%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D9%86+-+%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%A7.mp4", "type": "mp4", "label": "720p" }, ], 'https://video.tavoos.net/services/vast/mYreFyzU-OFDE-adi4-XiRJ-c4yVXSuehsge/2714' );