خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی همدان:

سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۷۶

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار سلمان امیری با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: برگزاری یک رویداد مهم ورزشی با حضور بیش از ۴ هزار ورزشکار از سراسر کشور باعث افتخار برای پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

وی افزود: از هیئت کاراته استان همدان و دستگاه ورزش برای گرفتن چنین رویداد بزرگ ورزشی که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر شده تقدیر می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: یکی از موضوعات مهم در حوزه نوجوانان و جوانان بحث اوقات فراغت و بیکاری بوده که ورزش یکی از بهترین بسترها برای پر کردن ساعات جوانان است.

سردار امیری خاطرنشان کرد: در تحقیقاتی که ما در فراجا انجام داده‌ایم گسترش ورزش باعث تخلیه شور و هیجانات جوانان شده و از نظر روحی و جسمی بسیار مثبت بوده و در نهایت باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به رابطه مستقیم ورزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: در بحث گرایش جوانان به مواد مخدر نیز ورزش در نقطه مقابل قرار دارد هرجا که ورزش است استفاده از مواد مخدر به صفر می‌رسد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان عنوان کرد: هر اندازه ما بتوانیم در حوزه ورزش در جامعه سرمایه‌گذاری کنیم به همان میزان بزه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش خواهد داشت.

سردار امیری با بیان اینکه در نیروهای مسلح نیز ورزش از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: به ویژه در نیروی انتظامی که مأموران ما عملیات‌های طاقت فرسا، تعقیب و گریزهای چندین ساعته و ایستادن مداوم را دارند و نیاز به اقدامات چابکانه دارند، ورزش در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز