خبرگزاری کار ایران

رژه روز ارتش در آذربایجان غربی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۳۵

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا برنامه‌های روز ارتش در آذربایجان غربی را اعلام کرد و گفت: رژه یگان های پیاده و موتوری در یه استان آذربایجان غربی،شرقی و اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سرتیپ سیروس امان اللهی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان غربی، ابتدا عملیات غرورآفرین وعده صادق را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: این عملیات  سبب افزایش غرور مردم و جوانان ما شد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در شمالغرب کشور با اشاره به نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش توسط معمار کبیر انقلاب گفت: تیزبینی رهبر کبیر انقلاب مانع انحلال ارتش شد.

امیر امان اللهی بیان کرد: رژه یگان های پیاده و موتوری نیروهای مسلح در سه استان، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان،تحدید میثاق با شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت ارتش در استان  است.

ارتش شمالغرب در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش  اذعان کرد: نیروهای مسلح بخصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد.

امیر امان اللهی در خصوص اقدامات‌ زیرساختی و احداث مساکن مسکونی به تعداد ٢٣ هزار واحد در کل کشور هم گفت: اخیرا اقدامات خوبی برای واگذاری مسکن برای کارکنان انجام شده و در همین راستا منازل ١٠۶ واحدی قوشچی در دهه ارتش امسال تحویل کارکنان خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیات احداث ۵۶٠ واحد مسکن ملی در ارومیه نیز در حال اجراست و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل متقاضیان و فاز دوم احداث ٧٢٠ واحدی طرزیلو نیز بزودی آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: ٢ بیمارستان ارومیه و تبریز مشغول خدمات بهداشتی و درمانی هستند و الحاقیه های نیز برای توسعه بخش های مختلف انجام شده است.

امیر امان الهی گفت: از طرح های ٣١ گانه لبیک ١٧ طرح مشمول نیروی انسانی و رفع مشکلات معیشتی و بهبود وضعیت پرسنل در حال اجراست.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش همچنین گفت: منتظر اجرای تمامی توافقات  با شورای عالی و مسوولان استانی و شهرستانی در خصوص نحوه واگذاری زمین های ارتش ارومیه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز