خبرگزاری کار ایران

مصدومیت چهار آتش‌نشان در عملیات اطفاء حریق مجتمع فرهنگی در تالش

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۵۲

شهردار تالش با بیان اینکه حریق گسترده یک مجتمع قرآنی (دارالقرآن) در شهر با تلاش آتش نشانان خاموش شد، گفت : در جریان این عملیات به دلیل گستردگی حریق و دود بسیار ناشی از آن چهار آتش نشان مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، داوود قوی پنجه روز سه شنبه افزود: حریق این مجتمع سه طبقه واقع در میدان امام علی (ع) شهر ساعت ۹:۳۰ به مرکز آتش نشانی گزارش شد که فوری ۵ دستگاه ماشین آتشنشانی به مرکز شهر اعزام شد و با توجه به وسعت آتش سه دستگاه خودرو آتش‌نشانی نیز از شهرهای همجوار یعنی اسالم، لیسار و جوکندان اعزام و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه حریق در طبقه سوم این ساختمان روی داده بود و کل طبقه و سقف را دربر گرفته بود که بلافاصله نسبت به تخلیه ساختمان اقدام شد و هیچ شهروندی در این حادثه خوشبختانه آسیب ندید اما ۴ آتش نشان ما دچار آسیب شدند که به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شده و تحت مداوا هستند.

قوی پنجه عنوان کرد: طبقه سوم و سقف دارالقرآن که متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان است کاملا سوخت که میزان خسارت وارده باید ارزیابی شود.

وی تصریح کرد: علت آتش سوزی بر اساس برآورد اولیه اتصالات سیم های برق است اما بررسی های دقیق و کارشناسی ادامه دارد.

ساختمان سه طبقه بوده که طبقه سوم و شیروانی آن مکاملا از بین رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز