خبرگزاری کار ایران

با صدور حکم استاندار قزوین؛

سعید وزیری نژاد شهردار آبیک شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۵۲۹

با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین، سعید وزیری نژاد به عنوان شهردار جدید شهر آبیک منصوب شد.

به گزارش ایلنا در قزوین، با روی کار آمدن ششمین دوره شورای شهردار آبیک، عباس دادخواه عسکرانی به عنوان شهردار تعیین شد و بعد از حدود ۲۱ ماه فعالیت در این سمت، ششم تیرماه سال گذشته توسط شورا استیضاح و برکنار شد.

پس از استیضاح و برکناری شهردار سابق آبیک در تیرماه سال گذشته، سید فرید شریعت‌پناهی از سوی اعضای شورا به عنوان سرپرست جدید شهرداری آبیک معرفی شد که به دلیل رقم خوردن اتفاقاتی در شورای شهر و دستگیری چند تن از اعضای پارلمان محلی به اتهام ارتشا، مدیریت شهری آبیک دچار تزلزل شد.

این ماجرا باعث شد شهرداری آبیک ۹ ماه به صورت سرپرستی اداره شود.

با تغییر و تحولات در چیدمان شورای شهر آبیک و اضافه شدن سه عضو جدید به جای سه عضو پیشین شورا، در اواخر سال گذشته، روند انتخاب و معرفی شهردار جدید به استانداری قزوین کلید خورد.

برخی از اعضای شورای‌ شهر آبیک در نشست هم اندیشی اواخر اسفند ماه سال گذشته به اصحاب رسانه بیان کرده بودند پس از اعلام فراخوان برای شهرداری آبیک، پنج گزینه در شورای شهر حضور یافتند که دو گزینه به دلیل داشتن بالای ۶۰ سال، نمی‌توانستند در شهر ساکن شوند و سه گزینه دیگر برنامه های خود را ارائه دادند و در نهایت، سعید وزیری نژاد با هفت رأی شورای شهر به عنوان گزینه نهایی شورا انتخاب و به استانداری معرفی شد.

امروز حکم وزیری نژاد به عنوان شهردار جدید آبیک از سوی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین تأیید و امضا شد.

سعید وزیری نژاد دارای تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) است و سوابقی همچون مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، مشاور اجتماعی شهردار قزوین، عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، موسس و عضو هیات امنای دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین، مدیر تیم ISO (سیستم مدیریت کیفیت) شهرداری قزوین، مدیر اجرایی جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز، مدیر برگزاری هفته فرهنگی قزوین در کره جنوبی، مدیر اجرایی نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری قزوین در عراق، مدیر اجرایی جشنواره ملی هنر بازیافت و غیره را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز