خبرگزاری کار ایران

ثبت رکورد انجام ۱۹۷ پرواز در فرودگاه مشهد همزمان با تعطیلات عید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۳۱

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌ رضوی از ثبت رکورد انجام ۱۹۷ نشست و برخاست پرواز در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد همزمان با پیک سوم سفرهای نوروزی مصادف با عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمود امانی‌بنی در بیان آخرین جزئیات اعزام و پذیرش مسافران و رشد سفرها در پیک پایانی سفرهای نوروزی اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته مشهد همزمان با تعطیلات عید سعید فطر، شاهد رشد ورود زائران بود. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: برهمین اساس از پیش از نوروز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پیک سوم سفرهای نوروزی، در سطح شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری برای اعزام و پذیرش مسافران صورت گرفت.

به گفته امانی‌بنی، در روز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه امسال، شاهد ثبت رکورد انجام ۱۹۷ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بودیم. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی به میزان رشد نشست و برخاست پرواز در پیک سوم سفرهای نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: برهمین اساس در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است. 

امانی‌بنی همچنین به میزان اعزام و پذیرش مسافران در تعطیلات عید فطر اشاره و تصریح کرد: در این زمینه نیز در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه شاهد جابه‌جایی ۱۰۱ هزار و ۲۵۳ مسافر بودیم که رشد ۲۴ درصدی را نسبت به عید فطر سال گذشته نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز