خبرگزاری کار ایران

روزانه بیش از یک‌میلیون لیتر بنزین در چهارمحال و بختیاری مصرف می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۸۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از مصرف روزانه یک میلون و هزار لیتر بنزین در استان خبرداد.

ساسان تیموری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در استان در یک سال گذشته به صورت میانگین روزانه یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین در سطح استان به مصرف رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳.۱ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون در تامین سوخت هیچ مشکلی وجود ندارد افزود:در سال گذشته مقدار مصرف نفت گاز با ۵.۱ درصد افزایش و میزان مصرف نفت سفید با ۲.۱ درصد رشد گزارش شده است.

تیموری ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ سه باب جایگاه عرضه سوخت مایع  در طاقانک، فلارد و لردگان احداث شد که اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را فراهم کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۴۶ همت یارانه سوخت در استان تامین وتوزیع شده است خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۵۴ دستگاه نفتکش فعال خدمات سوخت رسانی در استان را انجام می دهند.

وی در پایان اجرای طرح کهاب در ۶ جایگاه عرضه سوخت،  تأمین سوخت ۲۴۲ پرواز فرودگاه بین المللی شهرکردرا از جمله اقدامات شاخص شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز