خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بندرگز خبرداد؛

دستگیری ۱۲ نفر از عوامل ایجاد نزاع و درگیری سالن ورزشی بندرگز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۳۴

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز گفت: با اشراف اطلاعاتی، حضور مقتدرانه ماموران انتظامی و هماهنگی قضایی، ۱۲ نفر از عاملان نزاع و درگیری و تخریب صندلی های سالن ورزشی دستگیر شدند.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ "مهدی مهدوی نیا" اظهار داشت: شب گذشته به دنبال نزاع و درگیری و بر هم زدن نظم عمومی در سالن ورزشی صدرا بندرگز توسط چند نفر، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی گفت: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد تعدادی از تماشاگرنماها به جدول بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان به عوامل برگزاری اعتراض و اقدام به تخریب تعدادی از صندلی ها کرده و به تذکرات ماموران انتظامی بی توجهی کردند.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی، حضور مقتدرانه ماموران انتظامی و هماهنگی قضایی، ۱۲ نفر از عاملان نزاع و درگیری و تخریب صندلی های سالن ورزشی دستگیر شدند.

سرهنگ مهدوی نیا با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: تجهیزات سالن های ورزشی جزء اموال عمومی است که همه شهروندان حق استفاده از آن را دارند و هیچکس نباید این تصور را داشته باشد می تواند به هر بهانه ای کوچکترین آسیب عمدی به آن بزند و پلیس با کسانی که بخواهند در نظم عمومی جامعه اخلال ایجاد کنند برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز