خبرگزاری کار ایران

با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور؛

مبادله قرارداد سرمایه گذاری در تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۶۰

با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و همزمان با ۱۴ شرکت آب و فاضلاب سراسر کشور قرارداد سرمایه گذاری در تأسیسات تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ شهر شیراز فی ما بین شرکت های آبفا شیراز و فولاد آلیاژی پاسارگاد کوار منعقد شد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: ظرفیت فعلی تصفیه خانه شماره ۲ شیراز ۳۶/۵ میلیون متر مکعب در سال است که طی این قرارداد میزان ۶/۳ میلیون متر مکعب در سال پساب به شرکت فولاد پاسارگاد کوار واگذار می شود که از جمله تعهدات این قرارداد، بهره برداری ۲۵ ساله و تامین اعتبار بخشی از مدول های (فاز) بعدی این تصفیه خانه می باشد.

بهمن بهروزی افزود: اعتبار این قرارداد بالغ بر دو هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان می باشد و تاثیر بسزایی در ذخیره آب های زیر زمینی و سطحی و حفظ محیط زیست دارد؛ به دلیل خشکسالی های پی در پی، در آینده ی نزدیک سایر صنایع نیز آب مصرفی خود را از پساب تامین خواهند کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون حجم پساب تولیدی تصفیه خانه های شیراز و صدرا ۱۹۷ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال برنامه ریزی جهت واگذاری مابقی پساب تولیدی تصفیه خانه ها به سایر صنایع آب بر، در ازای ایجاد تاسیسات فاضلاب از طریق سرمایه گذار هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز