خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۰۰ راس دام قاچاق زنده در بردسکن خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۲۴

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از کشف ۳۰۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۳۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ محمود مختاری در این خصوص اظهارکرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راهی درونه، حین کنترل خودروهای عبوری محور طبس- بردسکن دو دستگاه تریلر حامل دام زنده را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

 وی اظهار کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها ۳۰۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با بیان اینکه کارشناسان ارزش دام‌های مکشوفه را ۳۶ میلیارد ریال برآورد کردند بیان کرد: در این زمینه دو متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی جلوگیری از قاچاق دام زنده را ضروری دانست و افزود: نیروهای این فرماندهی به دلیل اهمیت بالای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به صورت فعال نسبت به تهیه و توزیع کالا در سطح راه های مواصلاتی منطقه و کنترل مبادی ورودی و خروجی نظارت مستمر دارند.

مختاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با قاچاقچیان، برخورد قاطع و بدون مسامحه خواهد داشت، گفت: اقدامات کنترلی پلیس برای جلوگیری از قاچاق دام زنده تشدید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز