خبرگزاری کار ایران

تشییع پیکر شهید ۲۱ ساله در روستای رمین چابهار

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۸۸۲

پیکر شهید ۲۱ ساله حادثه تروریستی چابهار و راسک بر فراز دستان مردم روزه دار تشییع و در روستای رمین چابهار به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا، محمد بَچوه، اهل روستای رمین چابهار، بلوچ و اهل سنت بود که ۱۶ فروردین ماه در عملیات ناکام تروریستی گروهک جیش ظلم به شهادت رسید.

این شهید اهل سنت سرباز وطن و حافظ امنیت بود.

ساعت ۹ صبح امروز پیکر مطهر شهیدان عباسعلی میر و مسلم کریمی در مصلای شهرستان زابل تشییع و در زادگاه شان روستای حیدر آباد و شهرک سالارهامون به خاک سپرده شد.

پیکر شهید احمد حبیبی فر، دیروز در گلزار شهدای زاهدان و پیکر مطهر شهیدان حامد عبداللهی و محمد حسین بامری شهدای حادثه تروریستی راسک هم در روستای چاه خدابخش و آرامستان لدی  این دلگان به خاک سپرده شد.

پیکر پاسدار شهید سعید جهانتیغ هم روز گذشته در زابل تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید محسن حسن نژاد ، شهید حسین انتظاریان اردکانی و شهید حسین سرسنگی از سپاه الغدیر یزد هم برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل شدند و شهید جواد جهان بیکی به شهرستان کلاله و شهید محسن حسین نیایی روشن به مازندران منتقل شد.

با پیوستن شهید محمد بَچوه، به دیگر دوستانش، تعداد شهدای حادثه تروریستی چابهار و راسک به دوازده نفر رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز