خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

معدوم کردن بیش از سه تن مواد غذایی فاسد در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۶۸

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳ تن و ۲۳۵ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف در خرم آباد جمع آوری و معدوم شد.

به گزارش ایلنا، مریم کوشکی روز شنبه یازدهم فروردین ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح توقیف، جمع آوری و معدوم کردن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، فاقد پروانه بهداشتی و فاسد از سطح فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی شهرستان خرم آباد اجرا شد.

وی افزود: این امر در ادامه طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان بود که با تشدید بازرسی و نظارت کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط خرم آباد، بیش از سه تن مواد غذایی غیرقابل مصرف از سطح فروشگاه های عرضه کننده شناسایی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: این میزان، مطابق دستور مقام قضایی، با نظارت مستقیم کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت خرم آباد به سایت دفع پسماند شهرستان انتقال و بصورت بهداشتی معدوم شده است.

کوشکی تاکید کرد: فعالیت و بازرسی کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و شکایات با شماره ۱۹۰ تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز