خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

یک کشته و ۶ مجروح بر اثر برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۴۲۲

رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد مرگبار ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و کوئیک در جاده قدیم نظام آباد خبر داد و گفت: متاسفانه این سانحه رانندگی یک کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده قدیم نظام آباد به سمت قزوین، روبروی پل هوایی، بلافاصله عوامل پلیس راه و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: پس از حضور ماموران در محل و بررسی صحنه، مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین با یک دستگاه سواری کوئیک به همراه سه سرنشین آن برخورد کرده که متاسفانه این حادثه منجر به فوت یکی از سرنشینان پژوه ۴۰۵ شده بود.

به گفته سرهنگ ذاکری منش، ۶ مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است، تاکید کرد: بررسی های پلیس نشان می دهد که عدم رعایت سرعت مطمئنه و تخطی از سرعت مجاز زمینه ساز وقوع بسیاری از تصادفات مرگبار در جاده ها بوده که متاسفانه در این حوادث تعدادی از هموطنان جان خود را از دست داده و یا اینکه با مصدومیت های شدیدی نیز روبرو می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز