خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل انتظامی کشور در جمع خبرنگاران زنجان:

الویت سالجاری بهبود معیشت کارکنان و رفع دغدغه مسکن نیروی انتظامی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۶۰

فرمانده کل انتظامی کشور، با اشاره به معماری پلیس آینده، تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و قاچاقچیان مواد مخدر در سال 1403، گفت: الویت سالجاری با بهبود معیشت کارکنان ورفع دغدغه مسکن خواهد بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، احمد رضا رادان، در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به مردم زنجان به تشریح اولویت های کاری پلیس در سطح جامعه پرداخت.

 فرمانده کل انتظامی کشور، با اشاره به 6 اولویت انتظامی فرماندهان در خصوص کارکنان، یادآورشد: بهبود معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه های سازمانی  مورد تاکید و دغدغه اصلی ما است.

سردار رادان، در ادامه با بیان اینکه دومین اولویت انتظامی، هوشمندسازی پلیس است، ادامه داد: معماری پلیس آینده، برخورد قاطع با سارقان، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و  قاچاقچیان کالا در سال 1403 است.

فرمانده کل انتظامی کشور، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام نظارت های ستادی در سطح استان، تصریح کرد: بازرسی های لازم از عملکرد هر رده بر اساس اولویت های سال گذشته و در تمامی ماموریت ها انجام می شود و در پایان جمع بندی نظارت ستادی انجام خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در پایان با تاکید بر اولویت های انتظامی، اضافه کرد: بهبود معیشت کارکنان انتظامی با اولویت تمرکز بر خانه های سازمانی مورد تاکید بوده و مسکن دغدغه اصلی  همه ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز