خبرگزاری کار ایران

ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی مسکن ملی برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۳۴

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهزاد کردلو، امروز با اعلام این خبر، گفت: براساس تفاهم نامه های منعقده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن, اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان، از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد  مسکونی به تعداد ۶ پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

وی، افزود: پروژه های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد.

کردلو، گفت: همچنین بخشی از پروژه  ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد.

وی، در پایان، تاکید کرد: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و  وزارت راه و شهرسازی و در  قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز