خبرگزاری کار ایران

مسدود شدن ۹۰ راه روستایی و قطع گسترده برق در بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۴۱

در پی بارش‌های شدید در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد از قطع راه ارتباطی و نبود برق پایدار در بسیاری از روستا‌های لوداب، سپیدار و کبگیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق در نشست کمیته‌ بحران شهرستان بویراحمد با اشاره به آخرین آمارهای مسدود بودن محورهای ارتباطی و قطع برق در روستاهای این شهرستان، اظهار داشت: در پی بارندگی اخیر، راه‌های ارتباطی ۷۰ درصد روستا‌های بخش لوداب بعلاوه ۶۰ درصد روستا‌های بخش سپیدار و چند روستا در بخش کبگیان قطع شده است.

وی از ریزش کوه در محورهای اصلی شهرستان بویراحمد خبرداد و خاطرنشان کرد: تردد در جاده‌های اصلی این شهرستان در جریان است، هرچند در اغلب این جاده‌ها شاهد ریزش کوه هستیم اما با تلاش راهداران همه جاده‌های اصلی شهرستان باز است.

فرماندار شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از قطع گسترده برق در بخش‌های لوداب و سپیدار این شهرستان هم ادامه داد: در شهر یاسوج نیز برخی از منازل مسکونی به ویژه در منطقه شرف آباد دچار آب گرفتگی شده اند.

بگفته مهدوی مطلق، بیشترین قطعی راه‌های روستایی شهرستان بویراحمد را مربوط به بخش لوداب ذکر کرد و گفت: محور ارتباطی ۴۵ روستا در این بخش بعلاوه محور ارتباطی ۲۰ روستا در تنگ تامرادی و دهستان جلیل، ۱۴ روستا در بخش کبگیان و ۱۱ روستا در دهستان دشتروم، کاکان و تنگ سرخ اکنون مسدود شده است.

وی افزود: برخی از ابنیه راهسازی و پروژه‌های نیمه تمام عمرانی خصوصاً در حوزه راه روستایی دچار خسارت‌های شدید شده‌اند و بیشترین خسارت در بخش لوداب، سپیدار و دهستان دشتروم به منازل و معابر روستایی وارد شده است.

فرماندار بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع گسترده شبکه های برق در بخش لوداب و برخی از مناطق بخش سپیدار به دلیل شکستگی پایه‌های برق قطع هم اظهار تاسف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز