خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان خبر داد؛

لایروبی ۱۵۷ کیلومتر از انهار اصلی اولویت دار گیلان تاکنون

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۶۱۱

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از لایروبی ۱۵۷ کیلومتر از انهار اصلی و در اولویت لایروبی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان با اعلام این خبر گفت: لایروبی انهار اصلی به منظور تسهیل و تسریع در امر آبرسانی در فصل زراعی از برنامه‌ها و پروژه‌های مهم هرساله آب منطقه‌ای گیلان است که در اسفند هر سال آغاز و تا پیش از آبگذاری کانال‌ها، مجاری آبی و انهار در اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

مدیرعامل آب گیلان افزود: به منظور عبور با تنش آبی کمتر از فصل زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لایروبی ۵۰۰ کیلومتر از انهار اصلی در گیلان هدف‌گذاری شده که از این میزان تا به امروز ششم فروردین سال جاری، ۱۵۷ کیلومتر لایروبی شده است.

خرّمی ادامه داد: عملیات لایروبی در شهرستان‌های لنگرود، آستانه اشرفیه، تالش و آستارا از زمانبندی جلوتر و در دیگر شهرستانهای گیلان نیز بر اساس برنامه و زمانبندی بی‌وقفه در حال انجام است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان در پایان گفت: به کشاورزان محترم گیلانی اطمینان می‌دهم که مانند سالهای گذشته در کنارشان هستیم و تمام تلاش خود را مصروف خدمت‌رسانی به این عزیزان خواهیم نمود و همچنین از کشاورزان پر تلاش گیلانی می‌خواهم که نسبت به لایروبی انهار آبرسان بین مزارع خود اقدام و از ظرفیت منابع آبی محلی و بارش‌های بهاری برای انجام شخم زمین‌های زراعی خود استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز