خبرگزاری کار ایران

در شبانه‌ روز گذشته در استان رخ داد؛

پنج تصادف در جاده های زنجان سه فوتی وهشت مصدوم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۸۵

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، گفت: شبانه‌ روز گذشته ۵ فقره تصادف در جاده های استان هشت مصدوم و ۳ فوتی گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، داود مهرگان، ظهر امروز با اعلام این خبر، افزود: برخورد پژو ۴۰۵ با تیربرق در جاده چورزق به گیلوان در کیلومتر پنج جاده آستاکل به هارون آباد توسط مردم به ندای امداد گزارش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان، تاکید کرد: ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخ دیزج با آمبولانس و ست هیدرولیک نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی، گفت:  در این سانحه  یک نفر محبوس در خودرو و جان باخته بود که نجاتگران اقدام به رهاسازی و تحویل جسد به عوامل انتظامی کردند.

مهرگان، ادامه داد: واژگونی پژو پارس در کیلومتر یک جاده زرین رود به گرماب نیز توسط  اورژانس به ندای امداد گزارش شد.

وی، گفت:  ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای زرین رود شهرستان خدابنده با ست نجات هیدرولیک و آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان ، گفت: در این سانحه مصدوم ۱۷ ساله پس از  رهاسازی که در خودرو محبوس شده بود تحویل عوامل اورژانس شد.

مهرگان از برخورد سمند با پراید در کیلومتر ۴۲ جاده زنجان به دندی خبرداد و افزود: در این سانحه هفت نفر مصدوم شدند و یکی از مصدومان ۱۴ ساله توسط هلال احمر به بیمارستان  آیت‌الله موسوی انتقال داده‌ شد.

وی یادآوری کرد:  گزارش این سانحه ساعت ۱۵:۴۳ دقیقه توسط آتش نشانی  به ندای امداد اطلاع داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان، در پایان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز