خبرگزاری کار ایران

با استقبال بی‌نظیر مسافران نوروزی؛

ظرفیت پارکینگ در مجموعه جهانی تخت جمشید افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۲۸۹

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از افزایش ظرفیت پارکینگ در مجموعه جهانی تخت جمشید خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد ثابت اقلیدی در حاشیه بازدید سرزده از مجموعه جهانی تخت جمشید، گفت: با توجه به استقبال مسافران نوروزی و بازدیدکنندگان از این مجموعه جهانی در حال حاضر سه پارکینگ جدید برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: در محوطه مجموعه میراث جهانی تخت جمشید دو پارکینگ فعال وجود دارد که با توجه به استقبال بی‌نظیر مسافران سه پارکینگ دیگر در این محل فعال شد.

ثابت اقلیدی با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا سوم فروردین ماه ۹۲ هزار و ۹۳۹ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از این مجموعه جهانی دیدن کردند گفت: خوشبختانه این مجموعه جهانی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و طی چند ماه گذشته برنامه‌های ساماندهی مجموعه آغاز شد و تا قبل از فرارسیدن نوروز به پایان رسید.

وی به پهن شدن سفره هفت‌سین هم در ورودی کاخ آپادانا تخت جمشید اشاره کرد و افزود: برنامه ساماندهی فضای سبز و سرویس‌های بهداشتی، مرمت بناها، روشنایی مسیر و آماده‌سازی مسیر ورودی مجموعه جهانی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی ازجمله اقداماتی است که در این مجموعه انجام‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز