خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

آمادگی دهیاران برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۱۱

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از آمادگی دهیاران برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حامد رستمی از هم زمانی بهار قرآن و طبیعت به عنوان فرصتی برای تزکیه نفس یاد کرد و افزود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، دهیاران این آمادگی را دارند که در ماه مبارک رمضان با رعایت ضوابط و شعائر دینی، به مهمانان نوروزی ارایه خدمت کنند.

وی افزود: استان پهناور فارس با برخورداری از اقلیمی چهار فصل دارای طبیعت چشم نوازی است که مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند و روستاهای استان بهترین تفرجگاه برای آشنایی با آداب و سنن و بهره‌مندی از طبیعت چشم نواز هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه تعطیلات نوروزی فرصت مغتنمی برای برخورداری روستاییان از اقتصاد گردشگری است، افزود: روستاهای فارس مهد تولید صنایع دستی هایی هستند که آوازه جهانی دارد و برای شکوفایی این استعدادها تمامی توان خود را بکار می گیریم.

رستمی در بخش پایانی سخنانش از عزم راسخ دولت برای محرومیت زدایی خبر داد و افزود: امیدواریم با گسترش زیرساخت و امکانات در روستاها شاهد باروری استعدادهای این مناطق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز