خبرگزاری کار ایران

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۱۰۱

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار در منطقه و فعالیت جریانات شمالی در سطح زمین است.

وی به کاهش دمای ۳ تا ۵ درجه سلسیوس در استان اشاره کرد و افزود: طی این مدت گاهی به سبب شکل گیری ناپایداری‌های موقت، بارش خفیف باران در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب در این مدت دور از انتظار نیست.

دادرس با تاکید بر اینکه تمهیدات کشاورزی در بخش‌های مختلف اندیشیده شود، تصریح کرد: به تدریج از فردا با نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه شرایط برای افزایش ابر، بارندگی، وزش باد، رعد و برق و احتمال تگرگ تا دوشنبه فراهم است.

وی با بیان اینکه مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند، گفت: تردد در جاده‌ها به ویژه در محورهای کوهستانی و فعالیت کوهنوردی طی این مدت با احتیاط انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز