خبرگزاری کار ایران

در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد؛

دوازده کشته و مصدوم ناشی از تصادفات جاده‌ای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۳۳

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: حوادث رانندگی شهری و جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته در استان یک کشته و ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، عرف اصل شرهانی امروز جمعه با اعلام این خبر، افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور آزاد راه خلیج فارس پنج نفر مصدوم شدند که شامل ۲ نفر مرد ۴۴ و ۵۰ ساله، یک دختر نوجوان ۱۳ ساله، یک دختر بچه ۸ ساله و یک بانوی ۴۰ ساله گزارش شده است.

وی گفت: مصدومان این حادثه توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

شرهانی ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر، برخورد دو خودروی پراید و پژو در جاده گتوند بین کوشکک و جنت مکان سه نفر مصدوم داشت که شامل ۲ مرد ۲۴ و ۴۰ ساله و یک زن ۲۲ ساله بودند و یک مرد ۵۰ ساله نیز جان خود را از دست داد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان اظهار کرد: مصدومان با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های کارون و خاتم منتقل شدند.

وی اضافه کرد: همچنین بر اثر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در مرکز شهر شوش سه مرد ۲۰ تا ۲۵ ساله مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز