خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

عملیات خط انتقال آب درگهان از تاسیسات شیرین سازی قشم مولد به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۹۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در آستانه نوروز و با هدف رفع کمبود آب شهر درگهان، عملیات اجرایی خط انتقال آب از تاسیسات شیرین‌سازی آب قشم با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال و با حمایت استاندار هرمزگان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌پور  در تشریح جزئیات این پروژه گفت: در این طرح که با هدف بهبود وضعیت آبرسانی به شهر درگهان انجام شده، ۱۶ کیلومتر خط لوله اجرا شده است.

وی افزود: این خط لوله بخشی از نیازهای آبی شهر درگهان را تأمین می‌کند و با تلاش‌های جهادی و در مدت دو ماه به اتمام رسیده است.

حمزه‌پور افزود: «با بهره‌برداری از این خط انتقال، بیش از ۲۳ هزار نفر از ساکنان شهر درگهان و هلر از آب پایدار بهره‌مند خواهند شد. پیش از این، شهر درگهان آب مورد نیاز خود را از تاسیسات شیرین‌سازی واقع در این شهر تأمین می‌کرد، اما با اتمام این پروژه، اکنون هر دو منبع آبی برای تأمین نیازهای شهر مورد استفاده قرار می‌گیرند.»

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان تأکید کرد: «درگهان واقع در جزیره قشم به عنوان یک شهر گردشگرپذیر، در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و نیمه دوم سال، شاهد ورود جمعیت شناور زیادی است. این اقدام، که با پیگیری‌های استاندار هرمزگان و شرکت آبفای هرمزگان صورت گرفته، هدیه‌ای از سوی دولت به مردم شریف درگهان است و به تأمین آب پایدار در این شهر کمک شایانی خواهد کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز