مدیرعامل شرکت آبفا استان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به خسارات وارد شده به تأسیسات آبرسانی استان، از تخریب بخشی از آبشیرینکنها و مخازن ذخیره آب خبر داد و میزان خسارات برآورد شده را بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به خسارات وارد شده به تأسیسات آبرسانی استان، از تخریب بخشی از آبشیرینکنها و مخازن ذخیره آب خبر داد و میزان خسارات برآورد شده را بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان که از نخستین ساعات پس از بمباران زیرساختهای آبرسانی شهر کوهستک و بخش بمانی شهرستان سیریک در محل حادثه حضور یافته است، آخرین اقدامات برای رفع بحران قطع آب در این منطقه را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، با اشاره به سیاستهای دوگانه و جنایتکارانه آمریکا، ابعاد تازهای از حمله تروریستی بامداد چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ به زیرساختهای حیاتی شهرستان سیریک را تشریح کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از آغاز پروژه اضطراری اصلاح و بازسازی بخشی از شبکه اصلی فاضلاب در بلوار پاسداران بندرعباس خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در حاشیه این نشست که به منظور تسریع در اجرای زیرساختهای حیاتی شمال بلوار شهیدرجایی برگزار شد، اظهار داشت: پروژه آبرسانی به اراضی ۹۶۵ هکتاری یکی از اولویتهای اصلی آبفا در طرح نهضت ملی مسکن است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از انجام بیش از ۱۲۵ هزار مورد آزمون تخصصی کیفیت آب همزمان با بحران «جنگ تحمیلی رمضان» خبر داد و اعلام کرد که با وجود تهدیدات علیه زیرساختها، سلامت آب شرب شهرها و روستاهای استان به طور کامل تضمین شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اتمام عملیات بازسازی و مقاومسازی مخزن شماره یک سایت داماهی با اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد ریال خبر داد و اعلام کرد که این پروژه حیاتی با بهرهگیری از تکنیکهای نوین مهندسی برای اولین بار در سطح کشور، به بهرهبرداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از اجرای اقدامات جامع برای تضمین سلامت آب شرب استان خبر داد که شامل تشدید پایش میکروبی منابع آبی در فصل بارندگی، سامانه پایش زیستی با ماهی زبرا، تجهیز آزمایشگاههای سیار و تأمین برق اضطراری برای مراکز کنترل کیفی است.
آخرین روز از دهه مبارک فجر و با هدف تحقق پایداری کامل آب شرب در قلب خلیجفارس، پروژههای بزرگ آبرسانی جزیره استراتژیک ابوموسی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مردم و مسئولان رسماً افتتاح و وارد مدار بهرهبرداری شد.
در آئینی با حضور معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، فرماندار و امام جمعه، جمعی از مردم و مسئولان، پروژههای آبرسانی شهرستان سیریک با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.