خبرگزاری کار ایران

بیست و سومین شهید غریب در اسارت استان قزوین شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۸۰

دبیر کمیته اطلاع رسانی کنگره شهدای غریب در استان قزوین از شناسایی "شهید حسن شالی" به عنوان بیست و سومین شهید در اسارت استان قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی نادری نسب با اعلام این خبر گفت: با پیگیری و تحقیقات انجام شده توسط دبیر ستاد و واحد روابط عمومی ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در اسارت استان قزوین، یک شهید دیگر به ۲۲ شهید غریب در اسارت استان قزوین اضافه شد.

دبیر کمیته اطلاع رسانی کنگره شهدای غریب در اسارت قزوین با بیان اینکه شهید حسن شالی به عنوان بیست و سومین شهید غریب در اسارت استان قزوین مشخص شده است، ادامه داد: تحقیقات صورت گرفته از همرزمان شهید یدالله فتاحی فر که از پاسداران شهید سپاه ناحیه قزوین بودند و با بررسی مدارک شهدا مشخص شد که شهید شالی هم در زمان اسارت شهید یدالله فتاحی فر در همان زمان پس از به اسارت درآمدن توسط حزب گروهک کموله و شکنجه‌های زیاد به شهادت رسیده است.

نادری نسب تصریح کرد: تحقیقات صورت گرفته احتمال وجود شهید غریب در اسارت دیگری را نشان می‌دهد که پس از تحقیقات و صحت سنجی اخبار تکمیلی به سمع و نظر مردم شهید پرور استان قزوین خواهد رسید.

شهید غریب در اسارت به شهدایی گفته می‌شود که در زمان اسارت به شهادت رسیده‌اند؛ پیش از این در استان قزوین 22 شهید غریب در اسارت داشتیم که یک شهید دیگر به آن‌ها اضافه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز