خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

قزوین را به جهنم زمین خواران تبدیل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۳۷۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین با هشدار به زمین‌خواران گفت: در سال آینده با همکاری و هم‌افزایی مدیران و مشارکت عموم مردم، قزوین را به جهنم زمین‌خواران تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، چهارمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال با محوریت صیانت از اراضی کشاورزی استان قزوین در سالن جلسات باغستان برگزار شد.

حسین رجبی در این نشست گفت: پیرو تاکید رئیس کل دادگستری بر جلوگیری از دست اندازی زمین‌خواران به منابع ملی و طبیعی و در راستای حفظ حقوق عامه، در سال آینده  با مدیران همکاری و هم‌افزایی خواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: در سال جاری نیز با مشارکت دستگاه‌های متولی حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، بیش از 385 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف و بیش از 8 هکتار از حریم و بستر رودخانه نیز آزادسازی شد که نشان از عزم ملی برای مقابله با زمین‌خواری در استان دارد.

وی عنوان کرد: برای اولین بار در کشور و به صورت ابتکاری با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان،  بیش از 26 هزار سند که از سال 1390 در مجموعه قضایی استان توقیف شده بود، رفع توقیف شد.

در این جلسه بر آمادگی دستگاه‌ها برای صیانت از اراضی ملی و کشاورزی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز تاکید شد.

این نشست با حضور، رئیس کل دادگستری و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، قضایی و انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز