خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

8800 مترمربع از اراضی ملی و دولتی قزوین آزادسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۹۶

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از رفع تصرفات و اجرای احکام و قلع و قمع بیش از 13 مورد از اراضی ملی و دولتی به مساحت 8800 مترمربع در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید شعبان‌زاده با اعلام این خبر عنوان کرد: در سال جاری در راستای اجرای ماده 38 آئین نامه اجرایی قانون زمین شهری در اجرای احکام رفع تصرفات از اراضی، بیش از 13 مورد از اراضی ملی و دولتی با ارزشی بیش از 600 میلیارد ریال توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی آزادسازی و قلع و قمع و به وضع سابق بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، با سازماندهی نیروهای در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن و پیشگیری از وقوع تصرفات و تعرضات، نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی و اعاده به وضع سابق، اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروز 1403 نیز ضمن برنامه ریزی طرح تشدید حفاظت از اراضی دولتی و ساماندهی کارکنان یگان حفاظت، بصورت مستمر نسبت به پایش و گشت‌زنی و پیشگیری از تصرفات توسط واحدهای گشت حفاظت سازمان در سطح استان اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: شماره تلفن  02833820163 آماده دریافت گزارشات مردمی پیرامون مبارزه با زمین خواری است؛ همچنین شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می‌توانند موارد را به شماره پیامک 300041735 اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز