خبرگزاری کار ایران

در خوزستان اتفاق افتاد؛

پنج کشته و زخمی در پی انفجار گاز در صفی آباد دزفول

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۵۴۳

در پی انفجار گاز در یک ساختمان دو طبقه در صفی آباد دزفول چهار نفر زخمی و یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از وقوع یک حادثه انفجار در شهر صفی آباد دزفول خبر داد و گفت: یک آپارتمان دو طبقه در شهر صفی آباد بر اثر نشت گاز منفجر و یک طبقه تخریب شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: امروز حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح، گزارشی مبنی بر وقوع حادثه انفجار یک دستگاه آپارتمان مسکونی در شهر صفی آباد به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان اطلاع داده شد.

وی به اعزام سه تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اشاره کرد و افزود: در این حادثه که علت دقیق آن توسط آتش نشانان در دست بررسی است، ۵ تن از ساکنین مصدوم و چهار تن از آنان توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

معمار زاده حال عمومی ۴ مصدوم اعزامی را مطلوب گزارش کرد و ادامه داد: خوشبختانه هیچ کدام از چهار مصدوم، دچار سوختگی نشده و هر چهار مصدوم هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول با وضع مطلوب جسمانی تحت مراقبت می‌باشند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول خاطرنشان کرد: به گفته شاهدان احتمال می‌رود یک تن از ساکنین آپارتمان، زیر آوار باقی مانده باشد و عملیات جست‌وجو توسط سازمان آتش نشانی دزفول کماکان ادامه دارد.

در ادامه جستجوها برای پیدا کردن جسد احتمالی مرد صاحب خانه ، دقایقی پیش با تلاش نیروهای آتش نشانی دزفول و صفی اباد،شهرداری صفی آباد،فوریتهای پزشکی دزفول،اداره برق،اداره گاز،بسیج،نیروی انتظامی و نیروهای مردمی جسد مرد جوان از زیر آوار کشف و بیرون کشیده شد.

در این حادثه یک خانم باردار ۳۵ ساله، یک دختر ۱۱ ساله، و دو مرد ۴۰ ساله بر اثر ریزش آوار مصدوم شدند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز