خبرگزاری کار ایران

تشریح جزئیات آتش سوزی در شرکت خصوصی نفت آفتاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۱۷۱

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل، مدیریت شرایط اضطراری و HSE صنایع غرب بندرعباس به بیان جزئیات وقوع حادثه آتش سوزی و انفجار در شرکت خصوصی نفت آفتاب پرداخت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا جعفر پور در تشریح این حادثه بیان کرد: در ساعت ۱۱ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ حادثه آتش سوزی و انفجار در شرکت نفت آفتاب واقع در شهرک صنعتی خلیج فارس به وقوع پیوست که متاسفانه منجر به فوت یک نفر و مصدومیت و سوختگی سه نفر از پرسنل این شرکت شد.

وی با بیان اینکه به محض اطلاع از وقوع این حادثه، هماهنگی های لازم جهت ارسال تجهیزات مورد نیاز صورت گرفت، ادامه داد: هماهنگی های لازم نیز جهت اعزام مصدومین به بیمارستان انجام پذیرفت و هم اکنون اقدامات درمانی جهت درمان مصدومین در بیمارستان در حال انجام است.

جعفرپور در تشریح بازدید و بررسی های میدانی به همراه تیم تخصصی از محل حادثه، تصریح کرد: طی بررسی و کارشناسی بعمل آمده  و تشکیل کمیته بحران در شرکت یاد شده و تجزیه و تحلیل اطلاعات اولیه، دلیل این حادثه کاملا فنی بوده وی همچنین خاطر نشان کرد، شروع این حادثه با نشت مواد نفتی از تیوب کوره تقطیر به محفظه احتراق بوده است که منجر به آتش سوزی مختصری شده است که بلافاصله اطفاء گردیده ولیکن ظاهرا به دلیل ادامه نشتی مواد نفتی به داخل کوره و تجمع بخارات نفتی در کوره انفجار رخ داده است که متاسفانه بروز این انفجار باعث فوت یک نفر از کارکنان آن مجموعه و مصدومیت افراد دیگر شده است.

وی در پایان گفت: هم اکنون وضعیت این شرکت به صورت عادی بوده و همه چیز تحت کنترل است و گزارش دقیق حادثه پس از انجام تحقیقات و تحلیل های فنی توسط کارگروه های تخصصی و ارگان های متولی انجام و متعاقبا به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز