خبرگزاری کار ایران

ساماندهی هزار کودک بدسرپرست و خیابانی به همت مجموعه شوق زندگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۸۷۱

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به اینکه مجموعه شوق زندگی که یکی از افتخارات بزرگ مشهد است، گفت: تاکنون نزدیک به هزار کودک بد سرپرست و کودکان خیابانی در این مجموعه ساماندهی شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، هاشم دائمی با اشاره به این موضوع که مسائل شهری و آسیب های اجتماعی در شرح وظایف شهرداری ها نقش پررنگی را ایفا می‌کند، اظهار کرد: لذا موضوعات اجتماعی همچون معتادان متجاهر، کودکان بد سرپرست،کارتن خواب‌ها و ...  جزو موضوعاتی هستند که همیشه انتظار می‌رود مدیریت شهری،شهرداری ودستگاه های حاکمیتی به آن توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به مجموعه شوق زندگی که یکی از افتخارات بزرگ مشهد است، افزود: راه‌اندازی چنین مجموعه ای اولین بار در مشهد اتفاق افتاده است. این مجموعه در دل بوستان بهار واقع شده است. تاکنون نزدیک به هزار کودک بد سرپرست و کودکان خیابانی در این مجموعه ساماندهی شدند.

دائمی با اشاره به رویکرد شوق زندگی که اصطلاح و تربیت کودکان است، گفت: در این مجموعه دادگاه‌ها  همانند دادگاه های عمومی و دارای قضات و وکلای برجسته است و تمامی آنها به شرایط موجود در این مجموعه واقف هستند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مشارکت شورا و مدیریت شهری در این طرح قابل ستایش است، تاکید کرد:  شورای شهر با تصویب مصوبه برای این طرح حمایت و پشتیبانی عمیقی خود را از این طرح ابراز کرد و امروز اتفاقات خوب در مجموعه شوق زندگی هستیم.

وی گفت: با توجه به اینکه هنوز این مجموعه به صورت رسمی افتتاح نشده است اما شاهد ساماندهی هزار کودک کار و فراهم شدن شرایط تحصیل برای سه هزار کودک هستیم.

دائمی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این است که ما هر چه در حوزه پیشگیری سرمایه‌گذاری کنیم از آسیب های احتمالی که به کودک و نوجوانان وارد می‌شود جلوگیری می‌کنیم و این امر سبب کاهش بزهکاری، تخلفات در جامعه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امیدواریم شورای شهر ششم با سیاست گذاری و ریل گذاری اثر بخش در جهت تداوم این موضوعات از جمله کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان،خانواده و ... گام‌های موثری را بردارد و سبب ارتقا سطح سلامت جامعه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز