خبرگزاری کار ایران

با تلاش شبانه پاکبانان شیرازی انجام گرفت؛

بنرها و پوسترهای انتخاباتی از سطح شهر جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۴۷

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از پاکسازی بنر و پوسترهای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر شیراز با تلاش شبانه پاکبانان خبر داد.

به گزارش ایلنا، روح الله خوشبخت ضمن ابراز خرسندی از حضور پر شور و مردمی شهروندان شیرازی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و قدردانی از نامزدهای انتخاباتی که در محل های مجاز اقدام به نصب تبلیغات خود کردند گفت: تبلیغات محیطی یکی از مراحل مهم در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و همچنین معرفی کاندیداها برای مشارکت مردمی است.

خوشبخت با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات نیز تبلیغات در مکان های مختلف شهر نصب شده بود و کاندیداهای این دوره پایبند به قوانین بودند و باعث شد فرایند پاکسازی با سرعت بیشتری انجام گیرد قدردانی کرد و افزودد: پس از برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند ماه، چهره شهر شیراز در صبح‌گاه شنبه دوازدهم اسفند با تلاش و زحمت بی وقفه پاکبانان خدوم از پوسترها و بنرها پاکسازی شد.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز این عملیات با حضور ۳۰۰ پاکبان مجهز به همه تجهیزات و لوازم ایمنی و بیش از ۳۰ دستگاه خودرو نظیر تانکر، واترجت، خودرو جمع آوری مواد قابل بازیافت، خودرو حمل پسماند و با نظارت ۱۱ کارشناس اجرایی و حضور ۱۱ کارشناس HSE انجام شد.

در ضمن شهروندان در صورت مشاهده موارد جزئی عدم پاکسازی می توانند با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز