خبرگزاری کار ایران

در یک هفته گذشته؛

۷۰۰ نفر در گرمخانه‌های شهرداری مشهد پذیرش شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۴۸

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۷۰۰ فرد بی‌سرپناه در یک هفته گذشته همزمان با سرما و برف و باران در گرمخانه‌های شهرداری مشهد پذیرش شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی ابراهیمی اظهارکرد: سرانه پذیرش افراد بی سرپناه در گرمخانه های شهرداری مشهد در یک هفته اخیر، هر روز بیش از ۱۳۰ نفر بوده که تعداد مراجعات نسبت به روزهای گرم‌ سال حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: با توجه به بارش برف در چند روز گذشته و سرمای هوا، گرمخانه های شهرداری مشهد با امکانات مورد نیاز، آماده پذیرایی از افراد بی سرپناه است و به منظور ساماندهی این افراد نیز ۱۰ گشت ویژه در سطح شهر مشهد فعال است.

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد اضافه کرد: ظرفیت گرمخانه ها در این شب های سرد تا ۲۰۰ نفر نیز افزایش پیدا کرده است و در این گرمخانه خدماتی از قبیل صرف غذا و خدمات بهداشتی ارائه می شود.

ابراهیمی ادامه داد: در شب ها و روزهای بارندگی گرمخانه ها به صورت شبانه روزی فعال است و شهروندان مشهدی در صورت مشاهده افراد بی سرپناه می توانند جهت ساماندهی با سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری مشهد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز