خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان:

455 خبرنگار و عکاس از همدان در حال پوشش اخبار انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۷۷

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴۵۵ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری کار پوشش و انعکاس اخبار مربوط به این دوره از انتخابات در سطح استان را برعهده دارند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خوشگفتار روز جمعه در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان همدان، گفت: این تعداد خبرنگار، گزارشگر، تصویربردار و عوامل فنی و تولیدی از مرکز صدا و سیمای استان رسانه‌های مختلف استان با حضور در ستاد انتخابات و شعب اخذ رای تلاش برای پوشش سریع و به موقع اخبار مرتبط با انتخابات در سطح استان هستند.

به گفته وی، همچنین تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان در سطح شهرستان های تابعه و همچنین تعداد زیادی در شعب رای گیری مرکز استان و دیگر شهرستان های تابعه مشغول انجام وظیفه و رسالت خطیر اطلاع رسانی هستند.

وی یادآوری کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان حدود پنج ماه پیش تشکیل شد و تاکنون نشست های زیادی با حضور خبرگزاری ها و فعالان فضای مجازی داشته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان افزود: معتقدیم فعالان رسانه ای در حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای تاثیر بسزایی دارند و بخش اعظمی از این مشارکت به علت اطلاع رسانی سریع، دقیق و بی کم کاست رسانه ها اتفاق می افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز