خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

تردد در مسیر جاده کرج_چالوس تا تونل کندوان باز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۵۰۸

رئیس پلیس راه استان گفت: تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مازندران تا دهانه جنوبی تونل کندوان میسر است.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه اظهار کرد: به علت بارش برف سنگین و یخ زدگی سطح زمین در محدوده ولی آباد استان مازندران، تردد در جاده کرج - چالوس از شمال به سمت کرج ممنوع شده است.

وی اضافه کرد: اکنون تردد درحوزه استان البرز انجام می شود اما در برخی نقاط شاهد بارش برف هستیم که رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ کرمی اظهار کرد: باتوجه به بارش برف ، مسافران قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: اطمینان از سلامت فنی خودروها و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است. رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

این مقام انتظامی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز