خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه یزد:

تمام محورهای مواصلاتی استان باز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۱۷

لزوم استفاده از زنجیرچرخ در محورهای برفی

رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به بارش برف و باران در مناطق مختلف استان گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در محورها برقرار است.

به گزارش ایلنا از یزد، سرهنگ رحیم حاجی‌ده‌آبادی، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان یزد با توجه به بارش باران و برف از روز گذشته تاکنون اظهار داشت: درتمام محور‌های مواصلاتی بارش باران و برف گزارش شده، اما هیچ جاده‌ای مسدود نیست.

وی با اشاره به بارش برف در گردنه‌های استان افزود: از شهروندان می‌خواهیم با توجه به شرایط بارشی از سفر غیر ضروری خودداری کنند و در صورت سفر رانندگان باید تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند و از سالم بودن بخاری خودرو و برف پاک کن اطمینان داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان یزد با بیان اینکه تردد در محورهای برفی استان یزد تنها با زنجیر چرخ ممکن است ادامه داد: ‌رعایت فاصله طولی برای همه رانندگان ضروری است و رانندگان خودرو‌های سنگین و ناوگان حمل و نقل در جاده‌های لغزنده‌ نیز باید با دقت بیشتری رانندگی کنند.

وی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه در زمانی که قدرت دید محدود و جاده‌ها لغزنده می‌شود را مهمترین عامل کاهش تصادفات جاده‌ای دانست و افزود:‌ سرهنگ حاجی‌ده‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام محورها تحت کنترل است ولی از تردد خودروها بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز