خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر شیراز مطرح کرد؛

تصویب نهایی بودجه سال آینده به میزان ۳۱۶۰۰ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۷۷

میزان بودجه مصوب رشد منطقی ۲۹ درصدی داشته است

رئیس کمیسیون برنامه‌و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حاصل یک ماه تلاش و کار مداوم کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر و جمع‌بندی نهایی در کمیسیون برنامه‌و بودجه، امور حقوقی و املاک شورا و همکاری شهرداری، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شیراز به میزان ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، افسانه خواست‌خدایی در یکصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه حاصل یک ماه تلاش و کار مداوم کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر و جمع‌بندی نهایی در کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورا و همکاری شهرداری، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شیراز به میزان ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون برنامه‌و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: عدد مصوب با افزایش و رشد منطقی حدودا ۲۹ درصدی به نسبت سال گذشته و مبلغ ۲۱۰۰ میلیارد تومانی افزایش نسبت به عدد مندرج در لایحه تقدیمی شهرداری و با لحاظ میزان مازاد تخصیص نیافته سال گذشته مشتمل بر ۲۱.۸ درصد بودجه جاری و ۷۸.۲ درصد بودجه عمرانی به تایید و تصویب صحن علنی و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز رسید.

خواست‌خدایی گفت: متمم بودجه سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با افزایش ۴‌.۳ درصدی به نسبت بودجه مصوب ۱۴۲ مشتمل بر ۲۳.۵ درصد بودجه جاری و ۷۶.۵ درصد بودجه عمرانی به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز